HOT & TRENDING!
Kompanijska proslava Nove godine
Ako ste ikada čuli da se Nova godina proslavlja u toku decembra, onda budite sigurni da je u pitanju proslava Nove godine neke od kompanija. S obzirom da zaposleni većinu vremena provode sa kolegama, više nego sa prijateljima, a neki čak i sa porodicom, veći broj kompanija organizuje doček Nove godine za svoje radnike, i pre same Nove godine.
O ovome smo porazgovarali sa jednom HR direktorkom jedne veoma uspešne multinacionalne kompanije, Vanjom Stanković.
A: Gospođo Stanković.
V: Zovite me Vanja, molim vas.
A: U redu, Vanja. Interesuje nas da li vaša kompanija svake godine organizuje raniju kompanijsku proslavu Nove godine?
V: Pa, pre punih 17 godina smo počeli sa radom u Srbiji i to je od samog početka naša praksa. Želja nam je da naši zaposleni imaju prijateljske odnose sa puno uvažavanja, i da upoznaju jedni druge mimo poslovnog pritiska, naravno koliko je to moguće.
A: A da li možete da nam kažete okvirno koliko košta organizacija proslave ovog tipa po čoveku? Da li je to velik trošak za kompaniju?
V: Biću potpuno iskrena. Troškovi se kreću između 20 do 40 evra po osobi, naravno sve zavisi koliko je ljudi planirano, što više ljudi to je cena niža. U ponudu su uračunati: kompletna večera koja se bazira na švedskom stolu i neograničeno piće iz domaćeg programa. Ako želite da vašim zaposlenima pružite vrhunski provod i da ih zabavlja neka popularna muzička ličnost, onda se to obično doplaćuje dodatno. Budžet jeste značajan, jer sve što se množi sa 300 ljudi je ozbiljna cifra, ali mi smatramo da su naši zaposleni to zaslužili.
A: Kako birate prostor gde će se proslava održati?
V: Za to smo formirali mali projektni tim koji skuplja ponude od više restorana i event centara. Ove godine u najuži krug ušli su: Restoran Košuta, Restoran Zlatnik Hall, Restoran Grand Ada, Restoran Diamond Garden, Restoran Gabbiano, Restoran Satelit, Restoran Balašević, Kafana Gaučosi, Splav Kruna i Restoran Glamoure. Dali su najozbiljniju ponudu i nije nam bilo lako da odlučimo. Ali verujemo da smo za naše zaposleni izabrali najbolje.
A: A koji su kriterijumi koje prostor treba da poseduje?
V: Osim cene, koja jeste važna, ali ne i presudna, tu je kvalitet hrane, usluge, prostoran besplatan parking za veći broj vozila, ventilacija, reputacija, rasveta i ozvučenje, kao i mnogi faktori. Između lokala koje sam nabrojala, veoma je bilo teško odabrati, odluka je doneta, ali o tome ne mogu da pričam.
A: Kakva je reakcija zaposlenih na ovakav događaj?
V: Pa, veoma pozitivna. Nestrpljivo čekaju taj dan da se provedu. Bude i malo drugačijih reakcija, ali i svako od nas je drugačiji. Upravo ta raznolikost nam daje snagu koja kompanija ima. Pored proslave Nove godine spremamo im i iznenađenje, ali ni o tome neću pričati da ga ne bih pokvarila.
A: Jasno. A recite nam, da li možemo da znamo ko vam prikuplja te ponude?
V: Iskreno, agencija Reserve, čije usluge koristimo, pokazala se odlično kao posrednik u ovakvim stvarima, kao i saradnja sa web sajtovima kao što su Kudavečeras.rs, Novagod.com i Doček.rs.
A: Hvala vam puno, Vanja.
V: Hvala i vama Aleksandra.