HOT & TRENDING!
KAKO ORGANIZOVATI PROSLAVU FIRME?
FORMIRAJTE TIM – ORGANIZACIONI ODBOR
Pošto vaša firma verovatno nema sektor za organizaciju događaja, a sektor marketinga bi da slavi, a ne da radi, prvi korak je odabrati tim pouzdanih i sposobnih ljudi: one ljude koje dobro poznajete i koji su dugo u firmi i znaju ko je ko u firmi i šta od koga mogu da očekuju. Ovaj tim treba da broji od 3 do 5 ljudi.
ODOBRENJE DIREKTORA!
Nakon odabira tima, tražite sastanak kod generalnog direktora da vam potvrdi izbor ljudi i resurse.
Što se resursa tiče, za proslavu firme najvažniji su:
- budžet,
- broj zvanica,
- datum i vreme početka održavanja proslave,
- satnica.
I naravno, specijalne želje vašeg direktora. Pažljivo slušajte jer će vam možda reći gde ko treba da sedi, kojim će redosledom ko da se obrati, šta treba da bude na meniju i slično.
Kada sve ovo saznate ili shvatite da imate odrešene ruke, sledeći korak je:
PRVI SASTANAK ORGANIZACIONOG ODBORA ZA KORPORATIVNU PROSLAVU VAŠE FIRME.
Na prvom sastanku uvedite tim u priču i informišite drage kolege o svim prethodno dobijenim informacijama.
Idealno bi bilo da se ovom prilikom prisetite kako je izgledala prethodna proslava firme i šta je bilo dobro, a šta ne na njoj.
Nakon ovoga, potrebno je da vaša grupa napravi plan rada koji se najčešće sastoji od:
- Odabira mesta proslave
- Dekoracija
- Usluga, hrana i piće
- Muzika – najčešće bend
- Protokol
- Specijal
- Pozivanje kolega i drugih zvanica na event
Ovo su najvažniji koraci u organizaciji.
Bitno je napraviti detaljan plan, što će zahtevati vaše vreme.
Nemojte zaboraviti da su sve oči uprte u vas i da su očekivanja visoka čim je vama poveren ovaj važan zadatak.
KAKO ODABRATI PROSTOR ZA PROSLAVU?
Nemojte se voditi samo popularnošću prostora, već vodite računa da:
- Prostor bude adekvatan za vaš broj zvanica. Ni suviše mali, ni suviše preveliki.
- Da ne bude daleko od centra jer su udaljene lokacije i “zavučene” ulice loš početni impuls i podložne su kritici. A i otežan dolazak i kasnije odlazak sigurno će biti propraćeni rečenicom – "Gde baš ovo nađoste?!".
- Dobro bi bilo da poznajete vlasnika ili menadžera, kao i da je eventualno vaš klijent čime god da se bavite.
*Mali savet: Organizujte proslavu četvrtkom, kada većina klubova nema program, uz veliki popust. Ujedno, omiljeni dan kod većine zapolenih je petak, jer posle njega sledi vikend, tako da će komentari biti još pozitivniji.
Imajte u vidu da sve možete da organizujete sami ili da angažujete profesionalnu agenciju za proslave. Pošto i vi želite da se opustite na samoj proslavi, možda je najbolje da, ako vam budžet to dopušta, angažujete profesionalce.
Da ne bi smo ostali nedorečeni, evo i naše preporuke: Pozovite Event grupu, profesionalnu firmu za organizaciju poslovnih proslava, na 063/300-558 i tražite Petra koji je izuzetno iskusan u korporativnim organizacijama. Najbolji event menadžer koga znamo. Tačnije insistirajte na njemu, jer za sada nema nijedan negativan komentar. Naprotiv
Event manager će vam pomoći da napravite plan i da ga uklopite u predviđeni budžet. Dobra stvar što proslava Nove godine firme i rođendan firme nemaju identičan pristup, pa će vam event manager pomoći da sve besprekorno osmislite. Kad je Nova godina u pitanju event menadžer je još potrebniji. Zašto? Jer je za doček Nove godine ulog još veći, jer se očekuje više od vas. Čuvajte dobru reputaciju koju niste lako stekli.
Kada sa njim sve isplanirate onda je vreme da pošaljete pozivnice zaposlenima. Event menager će vam pripremiti vizuale pozivnica, ali nemojte zaboraviti da zaposlenima pošaljete pozivnice i “kroz kalendar” kako neko slučajno ne bi zaboravio da dođe na proslavu firme i uz to okrivio vas organizatore. Uz poslate pozivnice, ako je imate, dostavite i agendu, kao i druge korisne detalje kao što je dress code i slično.
Posebno obratite pažnu na specifičnosti kao što su vegeterijanci ili vegani, kolege koje poste, halal ili košer i drugo. I obavezno pripremite posebnu ponudu za ove kolege. Ovu pažnju će oni znati da cene. Ako su pravi
I za kraj, kada vas nakon uspešne proslave pitaju – “Kako organizovati proslavu firme?”, vi ih uputite na ovaj članak. Važi?