HOT & TRENDING!
Šta to najčešće nervira goste?
Sigurno se svakome desilo da vas u kafiću iznervira pristup konobara, loše pripremljen napitak ili pak kada je cena u odnosu na kvalitet nerealna. Internet je sada svima relativno pristupačan i od kako je najnovija tehnologija zaživela svi guglamo traženu temu pre nego što posetimo neko mesto. Tu su uglavnom teme za guglanje kao recimo enterijer lokala, usluga, cene i lokacija, itd.
LOKAL NIJE BAŠ KAO SA SLIKE KOJU SMO VIDELI
Neminovno je da se često dešava da ono što vidimo preko slika zapravo nije ono što vidimo uživo kada stignemo u lokal. Možda je ovo prva i glavna stavka koja nas iznervira kao gosta. Celokupan utisak restorana ili kafića ostavlja upravo konobar i većinom sve zavisi od njegovog stava.
Činjenica je da konobari više ne obraćaju toliko pažnju kakav utisak ostavljaju na gosta zato se često dešava da vas on usluži samo zato što mora, pa nam to vrlo jasno stavi do znanja svojim pristupom. Dodatno će vas sigurno iznervirati ukoliko u ponudi nije ono što se nudi na meniju i tu sam utisak restorana koji ste imali pre dolaska pada u vodu.
NELJUBAZAN KONOBAR
Piće je poručeno, uživate u priči sa prijateljima, a konobar konstantno sipa piće iz flaše što govori da treba da se pokupite i odete što pre, i to dodatno stvara presiju na gosta koji se odmah oseća nepoželjno. Izbacivanje pića gostima za istim stolom u dužem vremenskom razmaku svakako vrlo negativno deluje na gosta i dok vaša koleginica uveliko uživa u kafi, vaša kafa se ohladila kada je stigla za sto. Isto važi i za hranu u restoranu, dešavalo se da se glavno jelo već pojede dok stigne salata, što je veliki propust ali postoje ljudi koji to neće zameriti i prećutaće dok će druga strana ljudi da napravi veliki problem oko toga, pa se konobari nađu u nepijatnoj situaciji.
KONOBAR IZBEGAVA DA VRATI KUSUR
Evo došli smo do toga zašto je važno biti ljubazan konobar – upravo zbog ovakvih situacija jer ljubaznost može mnogo da pomogne u nezadovoljstvu gostiju, a to je da se sve zaboravi uz jedan simpatičan i ljubazan smešak. Ne kaže se bez razloga da lepa reč i gvozdena vrata otvara. Još jedna stavka našla se na ovoj omraženoj listi šta nervira goste, a to je kada konobar pokušava da izbegne vraćanje kusura, uz prigovor da nema ništa sitno. Tada su obično sporiji i počnu da prevrću po novčaniku. To je zaista nekulturno i ume poprilično da iznervira goste. Bakšiš je stvar ličnog izbora.
PREGLASNA MUZIKA
Preglasna muzika takođe može vrlo zasmetati prilikom posete određenog lokala. Poželeli ste da dođete i popijete jednu kvalitetnu šolju kafe, da odmorite mozak, a u pozadini je muzika koja je toliko glasna da ne možete da čujete svoje misli. Većina smatra da je to idealno rešenje za zaposlene ukoliko ne žele da se gosti dugo zadrže u lokalu.
PREGLASNI GOSTI
Neko se sigurno našao i toj situaciji da sedne u kafić, hoće da uživa u miru i tišini posle napornog dana, a sto pored sede gosti koji galame i prave haos što uliva nervozu, ali ovo je situacija na koju gost ne može toliko da utiče kao na prethodno pomenute. Sve prethodno što smo naveli može uticati na loš utisak, ali sve zavisi od vašeg stava i praga tolerancije.
Činjenica je da ima i svakakvih gostiju koji puno traže, neljubazni su i nisu jasni u svojim željama, ali to je već druga tema koju ćemo detaljno istražiti i analizirati u bliskoj budućnosti.