HOT & TRENDING!
Šta najviše nervira goste prilikom posete lokala?
Svi mi volimo leti da sednemo u neki ugostiteljski objekat sa prelepom baštom da popijemo kafu, ili zimi da posetimo topao ambijent gde možemo popiti čaj. Taj trenutak može da nam ulepša i konobar tog lokala sa veoma ljubaznom i profesionalnom uslugom. U daljem tekstu navešćemo vam nekoliko glavnih stavki koje nerviraju goste.
NELJUBAZNA USLUGA
Sigurno vam se nekad desilo da vam užitak u kafiću ili restoranu pokvari upravo neljubaznost konobara. Veći broj posetioca ugostiteljskih objekata poseti ih sa svojim društvom kako bi proćaskali i odmorili glavu od posla, a taj užitak može da vam pokvari konobar sa njegovim prvim kontaktom sa vama. Neljubaznost kod konobara može da se primeti na prvi pogled, kada pogledate gestikulacije telom konobara ili prilikom usluge gostiju za susednim stolom.
SPORA USLUGA
Svaki gost generalno ne voli da čeka svoju porudžbinu duže nego što je očekivano. Uzroci kašnjenja mogu biti razni, kao na primer prevelika gužva u lokalu, a broj konobara je manji nego podrazumevani za tu veličinu lokala. Takođe to može biti i nezainteresovanost konobara za posao, što bi vlasnici takvih lokala sa takvim osobljem trebalo da primete i sankcionišu. Možda najgora moguća opcija u ovoj kategoriji je ukoliko poručite hranu, a konobar vam donese vaše jelo hladno nakon dužeg vremenskog perioda.
PRETERANO I UMANJENO MENJANJE PEPELJARE
Gotovo svaki pušač ne voli kada mu konobar menja pepeljaru nakon svake ugašene cigarete, a isto tako se dešava da konobar prosto zaboravi ili ne želi da vam promeni punu pepeljaru pikavaca. Iritirajući je za svakog gosta da mu se menja pepeljara nakon svake cigarete, gde gost stiče utisak da mu konobar ne dopušta da ima svoj mir. Umanjeno menjanje pepeljare možemo uvrstiti i u neljubaznu uslugu konobara, jer ko još želi da mu smrdi puna pepeljara ispod nosa dok uživa u svom piću?
DONOŠENJE POGREŠNE PORUDŽBINE
Ova stavka možda čak i najviše nervira goste, a to je donošenje pogrešne porudžbine. Ovo dodatno može da pokvari užitak gosta u lokalu. Razlozi za donošenje pogrešne porudžbine mogu biti različiti, kao na primer da konobar prima nekoliko različitih narudžbi, a ne zapisuje ih, te onda dođe do zabune kod konobara i pogrešnu porudžbinu prenese šankeru. Takođe jedan od razloga može biti i greška šankera.
PREGLASNA MUZIKA
Većina gostiju poseti lokal kako bi sa svojim društvom u miru proćaskao o nečemu, ali neki lokali umeju da puštaju glasnu muziku što goste sprečava da pričaju normalnim tonom. Takođe, poslovni ljudi vole da sednu u kafić da odrade neki posao, ali im glasna muzika ometa koncentraciju. Preglasna muzika takođe je jedan od faktora koji najviše nervira goste prilikom posete lokala.
DODACI ZA ZDRAVU HRANU KOJA NIJE ZDRAVA
Neki lokali u svom jelovniku imaju u ponudi zdravu hranu, ali dešava se da uz to zdravo jelo posluže i neko jelo koje ne ulazi u istu kategoriju. Kao primer možemo navesti filete lososa sa prženim krompirom. Sako ko se hrani ovakvim tipom hrane zna da prženi krompir ne ide nikako u kombinaciji sa lososom.