HOT & TRENDING!
Organizacije proslave rodjendana
Uspešne organizacije proslave rodjendana nisu nimalo jednostavne kako se na prvi pogled može učiniti. Sve organizacije proslava, pa tako i organizacije proslave rođendana, vrlo su zahtevna aktivnost ukoliko želite da sve prođe u savršenom redu.
Ukoliko odlučite da sami organizujete proslavu svog rođendana, rođendana Vašeg deteta ili neke druge Vama drage osobe, treba povesti računa i odlučiti o brojnim bitnim, ali i onim, na izgled sitnim, detaljima i pojedinostima.
KOGA POZVATI I GDE PROSLAVITI?
Najpre, treba odlučiti koliko zvanica želite da pozovete, a zatim da li proslavu želite da organizujete kod kuće, u nekom restoranu, igraonici, klubu ili kafiću. Ukoliko vremenske prilike dozvoljavaju, možda se odlučite za proslavu rođendana u dvorištu ili negde u prirodi. Izbor mogućih lokacija na kojima će se zabava održati zaista je velik i zavisi od Vaših želja, sklonosti i mogućnosti.
ORGANIZACIJA PROSLAVE RODJENDANA U KUCI
Organizacija rođendanske proslave u kući podrazumeva da imate dovoljno prostora za željeni broj gostiju, da pomerite suvišan nameštaj u stranu i tako obezbedite prostor za ples, ali i dovoljno mesta za sedenje.
Sledeća odluka je da li ćete pripremiti švedski sto ili klasičan ručak ili večeru za stolom (u tom slučaju neophodno je da imate dovoljan broj stolica i veći broj stolova, što možete rešiti i tako što ćete ih pozajmiti od komšija ili prijatelja).
Proslave u dvorištu ili prirodi podrazumevaju da obezbedite rasklopive stolice i stolove, lejzibegove, prostirke, torbe za hlađenje i ručne frižidere... Za rođendansku proslavu u restoranu, igraonici ili klubu, nemate ovu vrstu organizacionih problema. Potrebno je samo da proučite zaista bogatu ponudu i izaberete onaj lokal koji, u najvećoj meri, zadovoljava Vaše želje, mogućnosti i potrebe.
Tematska proslava?
Takođe, treba doneti odluku da li želite klasičnu, tematsku ili, možda, žurku iznenađenja ako rođendan organizujete za nekog drugog. Ako je u pitanju tematska žurka, akcenat je na odabiru originalne ideje. Za žurku iznenađenja neophodno je organizovati i uklopiti čitav niz aktivnosti, a da pritom slavljenik i ne nasluti šta se sprema.
PROČITAJTE JOŠ: Ideje za tematske proslave rodjendana
Dekoracija
Na kojoj god lokaciji se zabava održava, za potpunu slavljeničku atmosferu neophodna je i adekvatna dekoracija. Ukoliko se odlučite se za uradi sam varijantu, aktivirajte maštu... Upotrebite balone, cveće, sveće, trake, saksije, prskalice, konfete... Ili angažujte profesionalce koji će posao odraditi za Vas. Većina restorana u svom timu ima i profesionalne dekoratere.
Posluženje
Posluženje u vidu hrane, grickalica, rođendanske torte i pića sledeća je stavka. Da li želite da se pozabavite pripremom lično? U tom slučaju krenite od pravljenja spiska šta od posluženja želite da pripremite, a zatim sastavite spisak neophodnih namirnica i krenite od prodavnice do prodavnice u kupovinu jer najčešće nećete naći sve što Vam je neophodno na jednom mestu.
Dobro isplanirajte vreme koje Vam je neophodno za pripremu slanih i slatkih poslastica kojima želite da počastite zvanice. Ne zaboravite da odabir pića treba da bude u skladu sa ukusom Vaših gostiju, a obezbedite i dovoljne količine leda ili prostora u zamrzivaču za hlađenje, ako je u pitanju letnja proslava rođendana.
Naravno, sve ovo možete pojednostaviti, tako što ćete angažovati neku od brojnih ketering firmi, koje će se postarati da posluženje koje iznesete pred goste bude podjednako i ukusno i lepo aranžirano, a da pri tome Vi uštedite i vreme a i višesatni ili višednevni rad u kuhinji.
ORGANIZACIJA PROSLAVE RODJENDANA U LOKALU
Ako je restoran Vaš izbor za organizaciju proslave rođendana, onda kompletan meni i ponudu pića dogovorite sa menadžmentom restorana i opustite se. Oni će se postarati za sve. Kada su u pitanju proslave u klubovima, igraonicama ili kafićima, koji možda nemaju sopstvenu kuhinju, u tom slučaju treba se dogovoriti da li Vi želite da obezbedite posluženje ili ćete prepustiti taj deo organizacije njima s obzirom da svi klubovi u kojima se održavaju proslave imaju ketering firme sa kojima sarađuju.
PROČITAJTE JOŠ:
Klubovi za proslavu rodjendana
Muzika
Za dobru atmosferu neophodna je i muzika. Dakle, još jedna stavka koju morate rešiti. Želite li da muziku puštate sa Vašeg uređaja? U tom slučaju na vreme pripremite play listu željenih pesama. Ukoliko želite da angažujete DJ-a ili neki bend koji će svirati uživo, najjednostavnije je da dogovor prepustite restoranu ili klubu, ali možete i sami angažovati nekoga, bilo po preporuci bilo da ste ih već slušali na nekoj proslavi.
Ne zaboravite da u tom slučaju neke bendove morate kontaktirati i rezervisati i nekoliko nedelja ranije kako biste bili sigurni da su slobodni u terminu koji Vi želite. Podrazumeva se da ćete u svim navedenim slučajevima repertoar dogovoriti unapred, kako na samoj proslavi ne bi došlo do neprijatnih iznenađenja.
Najbitnija stavka – pozovite goste na vreme kako bi mogli da planiraju svoj raspored i prisustvuju Vašoj proslavi rođendana.
Naveli smo Vam samo najvažnije aktivnosti neophodne za organizaciju proslave rođendana. Kada budete krenuli u realizaciju, videćete da će se pojaviti još čitav niz krupnijih i sitnijih detalja pripreme proslave koje treba odraditi.
Danas postoje brojne event agencije, odnosno agencije koje se profesionalno bave organizacijom svih vrsta proslava i događaja. U dogovoru sa klijentom i u skladu sa njegovim budžetom i željama, oni će na lokaciji koju klijent želi organizovati proslavu do najsitnijih detalja i pojedinosti. Ograničenja gotovo da ne postoje: kuća, restoran, obala reke, park... gde god želite, oni će organizovati Vaš rođendan iz snova. U tom slučaju, Vaše je samo da se doterate, naoružate dobrim raspoloženjem i pojavite na proslavi.
Takođe, poverenje možete pokloniti i profesionalnom osoblju igraonica, restorana i klubova. S obzirom da su većina njih specijalizovani za organizaciju proslava, postaraće se da Vam obezbede, pored prostora, hranu, piće, rođendansku tortu, dekoracije, muziku, profesionalne fotografe, dečije animatore...