HOT & TRENDING!
Proslave za firme
Beograd je sedište mnogih različitih firmi koje konstantno vredno rade, kao i restorana, kafana i klubova koji organizuju proslave za firme koje su poslednjih godina postale vrlo popularne i obavezne, pogotovo kada je kompanija velika. Nakon kontinuiranog rada u firmi, svaki radnik zaslužuje mali predah i kvalitetnu proslavu koju organizuje firma kako bi se svi malo opustili i družili.
PROSLAVA FIRME
Proslave za firme uglavnom se organizuju u restoranima ili klubovima, u zavisnosti od međusobnog dogovora, ali ono što je obavezno jeste ketering, dobro raspoloženje, kvalitetan podijum za igru i žurka može da počne. Team building je vrlo važan za korporaciju. Zaposleni imaju priliku da se bolje upoznaju, druže i malo opuste nakon napornog perioda.
Najbolji period da se organizuju korporativne proslave jeste kada nam je doček Nove godine blizu, u mesecu decembru, kada svi polako privodimo godinu kraju u svakom smislu, pa je zato i najpovoljniji period za slavlje. Ono što je preporuka kada je u pitanju odabir kojeg dana ćete proslaviti uspeh firme jeste tokom radne nedelje, utorak, četvrtak, ili recimo nedelja, kada većina restorana uglavnom ne radi, pa je to najidealnije za proslave kako biste imali ceo prostor samo za vas.
U daljem tekstu pročitajte nekoliko lokala koji su favoriti i koji su najpogodniji za proslavu firme.
HOTEL JUGOSLAVIJA BANKET SALA
Fantastična i luksuzna banket sala hotela Jugoslavija idealan je prostor da organizujete vašu proslavu firme. Hotel Jugoslavija ponudiće vam jedinstveni ketering koji se priprema na poseban način, a što se muzike tiče, možete sami odabrati bend po želji, ili to prepustiti organizaciji hotela koji će ispuniti svaku vašu želju kako bi svaki gost bio zadovoljan.
Banket sala hotela Jugoslavija održala je mnogo uspešnih proslava firmi i svaka se dugo prepričavala, zato pogledajte slike i uverite se zašto je toliko posebna.
IMPERIUM HALL
Imperium Hall jedna je od naspektakularnijih sala za proslavu firme. Očaraće vas lokacija, kao i sam enterijer. Nalazi se na Adi Huji i predstavlja jedno od najlepših mesta za ovakav koncept proslave. Sala Imperium Hall-a izgleda vrlo luksuzno i svaki detalj rađen je sa puno pažnje, tako da svaka sitnica pridaje poseban značaj.
Prelep pogled na reku učiniće da vaše venčanje deluje kao iz bajke, a oduševiće vas i njhovi gastronomski specijaliteti koji se pripremaju na osnovu specijalnog recepta, zato ne sumnjajte u njihove kulinarske sposobnosti. Odaberite bend po želji, podijum za igru je veliki i idealan da uživate do jutra sa vašim kolegama.
SER GILLES
Ser Gilles restoran poznat je po kvalitetnim proslavama, a ukoliko biste ovde proslavili vaš uspeh u firmi, ovo je idealan prostor za tako nešto, i budite uvereni da će svim vašim kolegama ovaj ambijent vrlo prijati. U ponudi je kvalitetna hrana i specijalan meni, kao i sve vrste domaćih i stranih pića. Enterijer Ser Gilles-a je zaista jedinstven. Oduševiće vas pod ispod kojeg se nalaze hiljade ruža i koji deluje zaista spektakularno.
Ukoliko želite, možete odabir benda ili pevača prepustiti organizaciji ovog lokala, ali bi najbolje bilo da se dogovorite zajedno sa kolegama šta najviše želite da čujete i napravite neki kompromis ukoliko vam se muzički ukusi razlikuju. Pogledajte fotografije i uverite se zašto je toliko hvaljen.
KORPORATIVNE PROSLAVE
Obavezno izaberite najbolji bend koji će za vas svirati do jutra i koji zna da napravi atmosferu za pamćenje kako biste doživeli veče kakvo zaslužujete. Proslave firmi deluju zaista sjajno i motivišuće na zaposlene. Nakon opuštajuće večeri zaposleni nastavljaju sa radom puni elana i sa više volje za radom.
Izaberite kvalitetno mesto za proslavu, jer Beograd nudi zaista bogatu ponudu kada su sale, restorani, kafane i klubovi u pitanju. Organizujte sve do najsitnijih detalja jer će vam detalji dodatno ulepšati ambijent i atmosferu. Uživajte u muzici, kvalitetnoj hrani, opustite se sa vašim kolegama i priredite sebi i drugima veče kojeg ćete se dugo sećati.